Avbryt

Hagunda IF
Innebandy
A-lag Herrar
Hagunda IF A-lag Herrar har bytt adress till https://www.laget.se/HagundaHerrA. Denna adress slutar fungera om 25 dagar.

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 23 sep 2016 Per Holgersson

Med tanke på gårdagens resultat verkar det inte finnas något akut behov av att stärka försvaret så Hogge kanske kan fortsätta sin Asienturné och sprida innebandyns evangelium på andra sidan jordklotet.

• 18 sep 2016 Nikola Marincic

Till Karl: vi ska se vad vi kan få ihop, det har varit en intressant försäsong med Spelaromsättning och sjukdomar som satt stopp för en lagbild ge oss några veckor till så kommer det:)

• 18 sep 2016 Nikola Marincic

Kul att du kikar in och skriver i dagboken Hogge! Vi hoppas du har en härlig upplevelse men vi räknar ner dagarna tills du är tillbaka på planen.

• 18 sep 2016 Martin Holgersson

Över en knackig internetanslutning i Vietnam så ser jag att vi vinner premiären i stor stil. Det värmer mitt blåa hjärta. Lyckades få upp videon från matchen men såg bara en pixel som kunde liknas vid Gabbe och att det stod 1-0 till oss, sen dog allt. Jag konstaterar även att vi hade närmare 800 besökare på vår match, och Storvreta bara 1100. Vilket jobb kring arrangemanget, stort!
    Hoppas ni fortsätter leverera fin bandy och toppklassiga matcharrangemang. Ta hand om er. /Hogge

• 12 sep 2016 Karl

Kommer det någon lagbild på hela truppen ?

• 6 sep 2016 Erland O

Tack för svar.

• 5 sep 2016 Nikola Marincic

Hej Erland! Som det ser ut nu 50kr+serviceavgift (tror 10kr) Antingen beställs det på nätet eller köp på arenan och då med kort. Vi har förhoppningsvis detaljerna klara den här veckan.

Nikola

• 5 sep 2016 Erland O

Vilket biljettpris kommer ni ha på era hemma matcher ? Och betalar man med kort eller cash ?

• 23 aug 2016 Eric

Lite nyfiken !! Är Frisken på väg till er?

• 20 aug 2016 Erland O

Uppdatera gärna med allt som händer.Snart rullar det igång och då bör väl allt vara i fas ?