Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 22 okt 2016 Erland O

Underbar vinst mot Gottsunda. Hagunda tåget rullar vidare.

• 22 okt 2016 Klas

Powerplayet behöver höjas betydligt, detta håller inte mot bättre lag med knappt någon utdelning alls. Även boxen som var lysande de första matcherna är svajig. Summa sumarum, många individuella misstag och slarv både i powerplay och boxplay. Mer energi och koncentration kanske kan va medicinen och uppnås med kortare byten exempelvis. Trötta fötter trampar bara luft. Annars en underhållande match och tre poäng i hamn, härligt Hagunda 👍

• 22 okt 2016 Klas

I eftermiddag hoppas jag på mycket Hagundafolk i IFU Arena, som hejar fram och lyfter vårat lag till seger mot Gottsunda IBF. Don't miss it, be there !!!

• 13 okt 2016 Erland O

Hagunda känns taggade och det bådar gott. Peppar dom varandra i båset och på planen ( Hagundas adelsmärke ) , sätter laget före jaget så vinner dom imorgon alla gånger.

• 10 okt 2016 Torsten Abrahamsson

Kom igen - deppa inte 👍

• 9 okt 2016 Erland O

Jämn serie sa Bill, otroligt jämn sa Bull. Alla kan slå alla sa båda. På't igen bara Hagunda sa Måns.

• 29 sep 2016 Erland O

Hoppas Hagunda kan mönstra minst 500 på läktaren till söndagens match mot Sandviken. Kom igen nu och fyll hallen vet ja. Kanske Holmgren kan lotta ut 2 st. fribiljetter i sin blogg i någon tävlingsform.

• 27 sep 2016 Svempa

Guldfemman i all ära. För att spetsa till det hela så skulle man vara tvungen att ha minst 2 backar och 2 forwards samt 1 målvakt. Då har alla chans att få vara med och det stimulerar konkurrensen. Hur troligt är det i ett stort mästerskap där man väljer ett allstarlag att det t.ex är 5 forwards ? Nada, där finns hö o vä back 3 forwards och 1 målis. Lite att tänka på för organisatörerna av guldfemman. Annars är konceptet super.

• 24 sep 2016 Johan Lindvall

Hogge ska hem,inga konstigheter 😀 #FreeHogge